نویسنده = شهریار عزیزی
شناسایی عوامل مورد توجه در مقاصد استراتژیک سازمان‌ها (مورد مطالعه: صنعت خدمات مالی ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 شهریور 1403

10.22070/cs.2024.19157.1381

روح الله یزدی؛ شهریار عزیزی؛ حسام الدین نعمتی


تحلیل موضوعی مطالعات بازاریابی در بستر اسلامی با رویکرد فراترکیب

دوره 20، شماره 21، شهریور 1402، صفحه 17-36

10.22070/cs.2024.18537.1356

شهریار عزیزی؛ سلمان عیوضی نژاد؛ نوشین خیری


فراترکیب عوامل موثر بر انگیزه‌های هم‌آفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه

دوره 17، شماره 15، شهریور 1399، صفحه 19-41

10.22070/cs.2020.3198

علی اسدی؛ شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه؛ مرضیه ابراهیمی