کلیدواژه‌ها = رفتار مصرف‌کننده
پدیدارشناسی پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19

دوره 19، شماره 20، بهمن 1401، صفحه 214-226

10.22070/cs.2024.18350.1351

عادله گراوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمدعلی عبدالوند


بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری یک پژوهش با رویکرد آمیخته (کیفی - کمی)

دوره 19، شماره 20، بهمن 1401، صفحه 227-255

10.22070/cs.2023.17575.1300

بهمن ناروئی؛ حسین حکیم پور؛ مهدی محمودزاده واشان؛ محمد محمدی