دوره و شماره: دوره 20، شماره 22، بهمن 1402، صفحه 5-250 
ارائه مدلی برای بازاریابی خلاقانه میان استارت‌آپ‌های صنعت آبزیان

صفحه 105-130

10.22070/cs.2024.19395.1391

میلاد افشاری؛ بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه آبادی؛ لیلا آندرواژ


تأثیر نوآوری و ارز دیجیتال بر واردات

صفحه 151-166

10.22070/cs.2024.19582.1397

شهریار سکوتی بداغ؛ منیره دیزجی؛ سیدعلی پایتختی اسکوئی؛ ابوالفضل شاه ابادی؛ رقیه حسن زاده


شناسایی و تحلیل ابعاد بازاریابی دیجیتال مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی برای توسعه تجارت خارجی

صفحه 189-218

10.22070/cs.2025.19536.1398

لیلا فتحی؛ یونس وکیل الرعایا؛ فریده حق شناس کاشانی؛ سید عبدالله حیدریه