نویسنده = محمدعلی عبدالوند
پدیدارشناسیپاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان در دوران همه‌گیری کووید 19

دوره 19، شماره 20، بهمن 1401، صفحه 214-226

10.22070/cs.2024.18350.1351

عادله گراوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمدعلی عبدالوند


ارزیابی پیشایندها و پیامدهای حاصل از ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران

دوره 19، شماره 19، شهریور 1401، صفحه 229-286

10.22070/cs.2023.17755.1312

حمیدرضا پورمیرزا؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند؛ احمد روستا


چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 18، شماره 18، اسفند 1400، صفحه 166-182

10.22070/cs.2022.16415.1237

مهدیه فناخسرو؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش


تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر درگیری برند مصرفکننده: مقایسهی بین کالاهای لذت جویانه و کارکردی

دوره 15، شماره 12، اسفند 1397، صفحه 143-169

10.22070/cs.2019.15.12.143

محمدعلی عبدالوند؛ امین موجودی؛ هاشم نیکومرام؛ محسن خون سیاوش