آ
-
آمیخته بازاریابی سبز
ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرفکنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]
ا
-
اجرای استراتژی بازاریابی
بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی-گری اجرای اثربخش استراتژیهای بازاریابی صادراتی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 115-136]
-
ارتباطات بنگاه با بنگاه
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
-
ارتقاء عملکرد شرکتها
بررسی توسعه قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکتها (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
-
ارزش
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
-
ارزش برند
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
-
ارزش درک شده ذینفعان
ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمتگذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیرهای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
-
ارزشهای مصرف سبز
ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرفکنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]
-
استراتژی
شناسایی استراتژیها و رتبهبندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
-
استراتژی کسب و کار
شناسایی استراتژیهای کسبوکار جهت مواجهه با عدمقطعیتهای محیطی: مطالعهای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]
-
استراتژیهای قیمتگذاری وتخفیف
ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمتگذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیرهای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
-
اندازه اثر
مرور سیستماتیک و راهبردی اثر بخشی دی ان ای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 28-15]
-
انگیزه
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
ب
-
بازارمحوری
تاثیر ویژگیهای هوشتجاری بر رقابتپذیری شرکتها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسبوکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
-
بازارمحوری
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیترقابتی و تعدیلگری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
-
بازاریابی بینالملل
بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی-گری اجرای اثربخش استراتژیهای بازاریابی صادراتی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 115-136]
-
بازاریابی سبز
ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرفکنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]
-
بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
بحران ویروس کووید 19
تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
پ
-
پایداری
شناسایی و تعیین ریسکهای موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکتهای منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
-
پلتفرم باسلام
تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
-
پلتفرم بومی
تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
-
پویایی بازار
بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
ت
-
تئوری خاکستری فازی
شناسایی استراتژیها و رتبهبندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
-
تئوری سیستم های خاکستری
شناسایی استراتژیها و رتبهبندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
-
تحلیل تم
تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
-
تردید سبز
ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرفکنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]
-
توانمندی استراتژیک سازمان
طراحی سیستم استنتاج فازی چندسطحی به منظور سنجش توانمندی استراتژیک، مورد مطالعه: سازمان شهرداری [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 137-157]
-
توسعه فناوری
طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژیها برای شرکتهای صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
-
توسعه محصول جدید
تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
-
توسعه مشاغل خانگی
چالشها و فرصتهای صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
-
تولید در کلاس جهانی
شناسایی استراتژیها و رتبهبندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
ج
-
جهتگیریهای استراتژیک
تبیین و تحلیل جهتگیریهای استراتژیک در توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
چ
-
چابکی
تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
-
چالشهای صادراتی
چالشها و فرصتهای صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
د
-
دادهبنیاد چندگانه
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
-
دی ان ای برند
مرور سیستماتیک و راهبردی اثر بخشی دی ان ای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 28-15]
-
دیمتل فازی
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
ر
-
راهبرد ساختاری
طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژیها برای شرکتهای صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
-
راهبرد فرآیندی
طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژیها برای شرکتهای صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
-
رضایت مشتری
ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمتگذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیرهای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
-
رقابت پذیری
تاثیر ویژگیهای هوشتجاری بر رقابتپذیری شرکتها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسبوکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
-
روشهای تصمیم گیری چند معیاره
ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمتگذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیرهای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
-
ریسک های زنجیره تامین پایدار
شناسایی و تعیین ریسکهای موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکتهای منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
س
-
سازگاری مدل کسبوکار
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
-
سهم بازار
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
-
سیستم استنتاج فازی چندسطحی
طراحی سیستم استنتاج فازی چندسطحی به منظور سنجش توانمندی استراتژیک، مورد مطالعه: سازمان شهرداری [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 137-157]
ش
-
شدت تبلیغات
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
-
شرکتهای صادراتی
بررسی توسعه قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکتها (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
-
شرکت های نوآفرین خدمات بانکی
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
شهرداری
طراحی سیستم استنتاج فازی چندسطحی به منظور سنجش توانمندی استراتژیک، مورد مطالعه: سازمان شهرداری [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 137-157]
ص
-
صادرات
چالشها و فرصتهای صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
-
صنایع کوچک
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
-
صنایع لبنی
شناسایی و تعیین ریسکهای موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکتهای منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
-
صنعت خرده فروشی
واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی دادهبنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
-
صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
ط
-
طراحی مدل
طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بین المللی برای استارت آپ های خدمات بانکی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
ع
-
عدمقطعیت محیطی
شناسایی استراتژیهای کسبوکار جهت مواجهه با عدمقطعیتهای محیطی: مطالعهای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]
-
عمر برند
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
-
عمر شرکت
بررسی رابطه بین ارزش برند و عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 63-75]
-
عملکرد شرکت
بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
-
عملکرد شرکت
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیترقابتی و تعدیلگری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
-
عملکرد صادراتی
بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی-گری اجرای اثربخش استراتژیهای بازاریابی صادراتی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 115-136]
ف
-
فراتحلیل
مرور سیستماتیک و راهبردی اثر بخشی دی ان ای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 28-15]
-
فراترکیب
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
-
فرصتهای صادراتی
چالشها و فرصتهای صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
-
فروشگاه پاپ آپ
واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی دادهبنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
-
فروشگاه زنجیرهای
ارائه الگویی به منظور انتخاب استراتژی قیمتگذاری مبتنی بر تخفیف در بازاریابی (مطالعه موردی در یک فروشگاه زنجیرهای) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 198-185]
ق
-
قابلیت حسگری بازار
بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
-
قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک
بررسی توسعه قابلیتها و کارایی بازاریابی تجارت الکترونیک در ارتقاء عملکرد شرکتها (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی استان تهران) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 144-129]
-
قابلیتهای بازاریابی
بازاریابی صادراتی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجی-گری اجرای اثربخش استراتژیهای بازاریابی صادراتی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 115-136]
-
قابلیتهای بازاریابی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیترقابتی و تعدیلگری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
-
قابلیتهای پویا
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
-
قابلیتهای پویا
تبیین و تحلیل جهتگیریهای استراتژیک در توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
-
قابلیتهای خدماتی
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
ک
-
کارآفرینی محوری
تاثیر ویژگیهای هوشتجاری بر رقابتپذیری شرکتها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسبوکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
-
کالاهای تند مصرف
واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی دادهبنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
-
کریتیک
شناسایی و تعیین ریسکهای موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکتهای منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
-
کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
تبیین و تحلیل جهتگیریهای استراتژیک در توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
-
کسب و کارهای نوپا
تبیین و تحلیل جهتگیریهای استراتژیک در توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا (مورد مطالعه:کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 46-29]
-
کلیدواژهها: بازار کودک
طراحی الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژیها برای شرکتهای صنعتی فعال در عرصه بازار کودک [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 179-204]
گ
-
گلیزر
واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی دادهبنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
م
-
مازندران
شناسایی و تعیین ریسکهای موثر در زنجیره تامین پایدار در شرکتهای منتخب صنایع لبنی با استفاده از نظریه کریتیک [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 184-165]
-
محرکهای محیطی
مفهومسازی و تبیین الگوی سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 77-99]
-
مدیریت در کلاس جهانی
شناسایی استراتژیها و رتبهبندی ابزارهای تولید ناب برای دستیابی به تولید در کلاس جهانی با رویکرد تئوری خاکستری فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 98-79]
-
مرور سیستماتیک. اصالت برند
مرور سیستماتیک و راهبردی اثر بخشی دی ان ای برند بر اصالت برند با استفاده از رویکرد فراتحلیل [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 28-15]
-
مزیت رقابتی
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
-
مزیتهای رقابتی
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیترقابتی و تعدیلگری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
ناسایی پیشامدها و پیامدهای تردید سبز (مورد مطالعه: مصرفکنندگان شرکت الماس سبز خزر) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 205-227]
-
مطالعه مروری
شناسایی استراتژیهای کسبوکار جهت مواجهه با عدمقطعیتهای محیطی: مطالعهای مروری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 164-145]
-
میکمک فازی
شناسایی شاخصهای قابلیتهای خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از روش دلفی فازی: نگاشت و تجزیه و تحلیل شاخصها با استفاده از میکمک فازی و دیمتل فازی [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 230-199]
ن
-
نظام دروازه ای
تبیین مدل چابکی فرآیند در توسعه استراتژیهای تولیدمحصول جدید با تمرکز بر طراحی پلتفرم خودروی ایرانی [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 43-62]
-
نظریه منبع- مزیت
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی مزیترقابتی و تعدیلگری بازارمحوری [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 78-65]
-
نظریه ی داده بنیاد
واکاوی الگوی پیامدهای استقرار فروشگاه پاپ آپ در صنعت خرده فروشی کالاهای تندمصرف مبتنی بر راهبرد نظریه ی دادهبنیاد کلاسیک گلیزر [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 128-99]
-
نگرش تحلیل SWOT
چالشها و فرصتهای صادراتی مشاغل خانگی(صنایع دستی استان همدان ) [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 101-114]
-
نوآوری
تاثیر ویژگیهای هوشتجاری بر رقابتپذیری شرکتها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسبوکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
-
نوگرایی سازمانی
بررسی نقش میانجی نوگرایی سازمانی و نقش تعدیلگر پویایی بازار بر رابطه قابلیت حسگری بازار و عملکرد شرکت [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 14-1]
ه
-
هکرشد
تدوین الگوی راهبردهای هک رشد دیجیتال در بحران ویروس کووید 19 در بازارهای آنلاین ایران (مورد مطالعه : پلتفرم باسلام) [دوره 17، شماره 16، 1399، صفحه 64-47]
-
همآفرینی
فراترکیب عوامل موثر بر انگیزههای همآفرینی ارزش در ارتباطات بنگاه با بنگاه [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 19-41]
-
هوش تجاری
تاثیر ویژگیهای هوشتجاری بر رقابتپذیری شرکتها با نقش میانجی کارآفرینی محوری، بازارمحوری و نوآوری در کسبوکار [دوره 17، شماره 15، 1399، صفحه 159-178]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد