آمار و ارقام
تعداد دورهها | 20 |
تعداد شمارهها | 38 |
تعداد مقالات | 442 |
تعداد مشاهده مقاله | 208,816 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 472.43 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 384.43 |
تعداد مقالات ارسال شده | 2,206 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 453 |
درصد پذیرش | 21 |
زمان پذیرش (روز) | 364 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 9 |
h.index | 4 |
میانگین بازه زمانی فرایند داوری | 15 |
نشریه علمی «راهبردهای بازرگانی»
----------------------------------
این نشریه دارای تفاهم نامه همکاری با «انجمن علمی بازاریابی ایران» است.
نشریه علمی راهبردهای بازرگانی از تاریخ ۱ خرداد ۱۳۸۰ دارای رتبه علمی - پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این نشریه تا سال ۱۳۸۹ با نام «دانشور رفتار» و به صورت دوماهنامه منتشر شده و از سال ۱۳۹۰ از این نشریه تفکیک و به صورت دوفصلنامه به انتشار مقالههای تخصصی در حوزه راهبردهای بازرگانی و به زبان فارسی میپردازد. علاقهمندان برای ارسال مقالات خود به این نشریه لازم است پیش از ارسال مقالات، راهنمای نگارش مقاله در نشریه راهبردهای بازرگانی را مطالعه کرده و مقاله خود را بر این اساس تنظیم نمایند و سپس اقدام به ثبت نام در وبگاه نشریه و ارسال مقاله خود از این طریق کنند.
**************************************************************************************************
به اطلاع نویسندگان محترم میرساند قبل از ارائه مقاله برای نشریه علمی راهبردهای بازرگانی ابتدا باید مقاله خود را در سامانه همانندجوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) به آدرس (http://tik.irandoc.ac.ir) ثبت و سپس نتیجه آن را درصورتیکه میزان مشابهت آن زیر 10درصد باشد به همراه مقاله و سایر ضمایم (فرمهای 1 تا ۳) در سامانه نشریه بارگذاری نمایند. مقالاتی که فاقد گواهی ایرانداک باشند موردبررسی قرار نخواهند گرفت.
*************************************************************************************************
نویسندگان و داوران محترم نشریه هرگونه سوال در مورد مقالات را در نشانی پست الکترونیکی cs@shahed.ac.ir مطرح کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.
*************************************************************************************************
گفتنی است به منظور صیانت از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی و جلوگیری از دریافت تحقیقات تکراری، نشریه علمی راهبردهای بازرگانی از نرم افزار مشابه یاب تحت عنوان همیاب استفاده میکند.
*************************************************************************************************
داوری مقالات ازنوع داوری دو سو ناشناس (Double Blind) است.
*************************************************************************************************
*نشریه علمی راهبردهای بازرگانی، یک نشریه علمی با دسترسی آزاد است. فایل تمام متن مقالات (پژوهشی)به صورت Pdf در سایت نشریه قرار گرفته و مراجعهکنندگان میتوانند به صورت رایگان آن را دانلود نمایند.
*******************************************************************************************
*نشریه علمی راهبردهای بازرگانی در خصوص اخلاق نشر از آخرین بیانیه کمیته اخلاق نشر (COPE) پیروی می کند.
صفحه 1-16
مریم الف پور تراکمه؛ علی اکبر برومیده؛ منوچهر انصاری
صفحه 17-36
شهریار عزیزی؛ سلمان عیوضی نژاد؛ نوشین خیری
صفحه 37-56
مژگان خرمی؛ آمنه خدیور
صفحه 57-74
مهرنوش نجفی؛ حسین وظیفه دوست؛ هاشم نیکو مرام؛ زهره دهدشتی شاهرخ
صفحه 47-98
میر هادی موذن جمشیدی؛ سید حامد هاشمی
صفحه 99-116
معصومه فردی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ بیت اله اکبری مقدم
صفحه 117-134
خدیجه عزیزی؛ بیژن رضایی؛ یوسف محمدی فر
صفحه 135-154
رضا بحرینی؛ امیر صادقی؛ محمود غلامی
صفحه 155-180
حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا
صفحه 181-210
زهرا کاظمی سراسکانرود؛ میثم شیرخدایی؛ محمود یحیی زاده فر؛ محمد صفری؛ سمیه نامدار طجری
صفحه 211-232
محمد علی سیاه سرانی کجوری
صفحه 233-256
علی لطفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریبنواز