آمار و ارقام
تعداد دورهها | 20 |
تعداد شمارهها | 39 |
تعداد مقالات | 445 |
تعداد مشاهده مقاله | 221,486 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 497.72 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 412.62 |
تعداد مقالات ارسال شده | 2,220 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 456 |
درصد پذیرش | 21 |
زمان پذیرش (روز) | 362 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 9 |
h.index | 4 |
میانگین بازه زمانی فرایند داوری | 15 |
نشریه علمی «راهبردهای بازرگانی»
----------------------------------
این نشریه دارای تفاهم نامه همکاری با «انجمن علمی بازاریابی ایران» است.
نشریه علمی راهبردهای بازرگانی از تاریخ ۱ خرداد ۱۳۸۰ دارای رتبه علمی - پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این نشریه تا سال ۱۳۸۹ با نام «دانشور رفتار» و به صورت دوماهنامه منتشر شده و از سال ۱۳۹۰ از این نشریه تفکیک و به صورت دوفصلنامه به انتشار مقالههای تخصصی در حوزه راهبردهای بازرگانی و به زبان فارسی میپردازد. علاقهمندان برای ارسال مقالات خود به این نشریه لازم است پیش از ارسال مقالات، راهنمای نگارش مقاله در نشریه راهبردهای بازرگانی را مطالعه کرده و مقاله خود را بر این اساس تنظیم نمایند و سپس اقدام به ثبت نام در وبگاه نشریه و ارسال مقاله خود از این طریق کنند.
**************************************************************************************************
به اطلاع نویسندگان محترم میرساند قبل از ارائه مقاله برای نشریه علمی راهبردهای بازرگانی ابتدا باید مقاله خود را در سامانه همانندجوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) به آدرس (http://tik.irandoc.ac.ir) ثبت و سپس نتیجه آن را درصورتیکه میزان مشابهت آن زیر 10درصد باشد به همراه مقاله و سایر ضمایم (فرمهای 1 تا ۳) در سامانه نشریه بارگذاری نمایند. مقالاتی که فاقد گواهی ایرانداک باشند موردبررسی قرار نخواهند گرفت.
*************************************************************************************************
نویسندگان و داوران محترم نشریه هرگونه سوال در مورد مقالات را در نشانی پست الکترونیکی cs@shahed.ac.ir مطرح کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.
*************************************************************************************************
گفتنی است به منظور صیانت از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی و جلوگیری از دریافت تحقیقات تکراری، نشریه علمی راهبردهای بازرگانی از نرم افزار مشابه یاب تحت عنوان همیاب استفاده میکند.
*************************************************************************************************
داوری مقالات ازنوع داوری دو سو ناشناس (Double Blind) است.
*************************************************************************************************
*نشریه علمی راهبردهای بازرگانی، یک نشریه علمی با دسترسی آزاد است. فایل تمام متن مقالات (پژوهشی)به صورت Pdf در سایت نشریه قرار گرفته و مراجعهکنندگان میتوانند به صورت رایگان آن را دانلود نمایند.
*******************************************************************************************
*نشریه علمی راهبردهای بازرگانی در خصوص اخلاق نشر از آخرین بیانیه کمیته اخلاق نشر (COPE) پیروی می کند.
صفحه 1-20
روح الله یزدی؛ شهریار عزیزی؛ حسام الدین نعمتی
صفحه 21-46
جمیله قنبرزاده؛ ناصر مطهری فریمانی؛ اعظم مدرس
صفحه 65-82
جواد باقری؛ ناصر یزدانی
صفحه 83-104
زهره جمالی؛ امیرعلی فوکردی
صفحه 105-130
میلاد افشاری؛ بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه آبادی؛ لیلا آندرواژ
صفحه 131-150
سمانه عابدی؛ زهرا ابوالحسنی
صفحه 151-166
شهریار سکوتی بداغ؛ منیره دیزجی؛ سیدعلی پایتختی اسکوئی؛ ابوالفضل شاه ابادی؛ رقیه حسن زاده
صفحه 167-188
عماد گل محمدی
صفحه 189-218
لیلا فتحی؛ یونس وکیل الرعایا؛ فریده حق شناس کاشانی؛ سید عبدالله حیدریه