لینک نمودار آماری

                             آمار و ارقام

تعداد دوره‌ها 20
تعداد شماره‌ها 39
 تعداد مقالات  445
 تعداد مشاهده مقاله  221,486
 نسبت مشاهده بر مقاله  497.72
  نسبت دریافت فایل بر مقاله  412.62
  تعداد مقالات ارسال شده  2,220
  تعداد مقالات پذیرفته شده  456
 درصد پذیرش  21
  زمان پذیرش (روز)  362
  تعداد پایگاه های نمایه شده  9
 h.index  4
 میانگین بازه زمانی فرایند داوری  15

 

 

 

نشریه علمی «راهبردهای بازرگانی»

----------------------------------

  این نشریه دارای تفاهم نامه همکاری با «انجمن علمی بازاریابی ایران» است.

نشریه علمی راهبردهای بازرگانی از تاریخ ۱ خرداد ۱۳۸۰ دارای رتبه علمی - پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این نشریه تا سال ۱۳۸۹ با نام «دانشور رفتار» و به صورت دوماهنامه منتشر شده و از سال ۱۳۹۰ از این نشریه تفکیک و به صورت دوفصلنامه به انتشار مقاله‌های تخصصی در حوزه راهبردهای بازرگانی و به زبان فارسی می‌پردازد. علاقه‌مندان برای ارسال مقالات خود به این نشریه لازم است پیش از ارسال مقالات، راهنمای نگارش مقاله در نشریه راهبردهای بازرگانی را مطالعه کرده و مقاله خود را بر این اساس تنظیم نمایند و سپس اقدام به ثبت نام در وب‌گاه نشریه و ارسال مقاله خود از این طریق کنند.

**************************************************************************************************

به اطلاع نویسندگان محترم می‌رساند قبل از ارائه مقاله برای نشریه علمی راهبردهای بازرگانی ابتدا باید مقاله خود را در سامانه همانندجوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) به آدرس (http://tik.irandoc.ac.ir) ثبت و سپس نتیجه آن را درصورتی‌که میزان مشابهت آن زیر 10درصد باشد به همراه مقاله و سایر ضمایم (فرم‌های 1 تا ۳) در سامانه نشریه بارگذاری نمایند. مقالاتی که فاقد گواهی ایرانداک باشند موردبررسی قرار نخواهند گرفت.

*************************************************************************************************

نویسندگان و داوران محترم نشریه هرگونه سوال در مورد مقالات را در نشانی پست الکترونیکی cs@shahed.ac.ir مطرح کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.

*************************************************************************************************
گفتنی است به منظور صیانت از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی و جلوگیری از دریافت تحقیقات تکراری، نشریه علمی راهبردهای بازرگانی از نرم افزار مشابه یاب تحت عنوان همیاب استفاده می‌کند.
*************************************************************************************************
داوری مقالات ازنوع داوری دو سو ناشناس (Double Blind) است.
*************************************************************************************************
*نشریه علمی راهبردهای بازرگانی، یک نشریه علمی با دسترسی آزاد است. فایل تمام متن مقالات (پژوهشی)به صورت Pdf در سایت نشریه قرار گرفته و مراجعه‌کنندگان می­‌توانند به صورت رایگان آن را دانلود نمایند.
*******************************************************************************************
*نشریه علمی راهبردهای بازرگانی در خصوص اخلاق نشر از آخرین بیانیه کمیته اخلاق نشر (COPE) پیروی می کند.

شماره جاری: دوره 20، شماره 22، بهمن 1402، صفحه 5-250 

ارائه مدلی برای بازاریابی خلاقانه میان استارت‌آپ‌های صنعت آبزیان

صفحه 105-130

10.22070/cs.2024.19395.1391

میلاد افشاری؛ بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه آبادی؛ لیلا آندرواژ


تأثیر نوآوری و ارز دیجیتال بر واردات

صفحه 151-166

10.22070/cs.2024.19582.1397

شهریار سکوتی بداغ؛ منیره دیزجی؛ سیدعلی پایتختی اسکوئی؛ ابوالفضل شاه ابادی؛ رقیه حسن زاده


شناسایی و تحلیل ابعاد بازاریابی دیجیتال مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی برای توسعه تجارت خارجی

صفحه 189-218

10.22070/cs.2025.19536.1398

لیلا فتحی؛ یونس وکیل الرعایا؛ فریده حق شناس کاشانی؛ سید عبدالله حیدریه


ابر واژگان