آ
-
آسیبشناسی سازمانی
ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیبشناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]
ا
-
ارزش ادراکشده
تاثیر ارزش ادراکشده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
-
ارزشافزوده تجربی
تاثیر شخصیت ادراک شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به دفعات خرید با میانجیگری ارزشافزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
-
استارت آپهای خدمات بانکی
کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
-
استان ایلام
طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیتهای پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانکهای فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
-
استراتژی رقابت همکاری
بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]
-
استراتژیهای جایگاهیابی
تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژیهای جایگاهیابی شرکتها در کسبوکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
-
استراتژی هم رقابتی
مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
-
اشتراک دانش
بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]
-
اعتماد بین سازمانی
ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 129-144]
-
اکتشاف
تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
-
الگو
کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
-
اندازه بازار
تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]
ب
-
بازارمحوری پاسخگو
تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژیهای جایگاهیابی شرکتها در کسبوکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
-
بازاریابی انسان به انسان
ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 129-144]
-
بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی
کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
-
بازیابی خدمات
تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]
-
باشگاههای خصوصی بدنسازی
تاثیر ارزش ادراکشده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
-
بانک صادرات ایران
کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
-
بهره برداری
تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
پ
-
پاندمی کووید-19
تاثیر ارزش ادراکشده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
-
پایداری شرکتی
مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]
-
پیامدهای استراتژیک
مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
-
پیام های تبلیغاتی
شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
ت
-
تجربه کودکان مشتری
چرا کودکان مراکزخرید را ترک میکنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
-
تحلیل مضمون
ارائه مدل مکانیابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) در صنعت خردهفروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
-
تحول دیجیتال
مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]
-
تصمیم به خرید
ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاههای آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
-
تعامل بین نیروی فروش و مشتری
تاثیر شخصیت ادراک شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به دفعات خرید با میانجیگری ارزشافزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
-
تعامل پذیری رسانه
طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
-
تغییرات اقلیمی
شناسایی چارچوب گفتمانی راهکارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]
-
تکنیک دلفی
شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
ج
-
جامعهپذیری مصرفکننده
چرا کودکان مراکزخرید را ترک میکنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
چ
-
چابکی استراتژیک
طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیتهای پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانکهای فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
-
چسبندگی وبسایت
طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
خ
-
خرید آنلاین
ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاههای آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
-
خلق ارزش
مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]
د
-
دوسوتوانی مدیریت
بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]
ر
-
رسانه اجتماعی
شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
-
رضایت مشتری
تاثیر ارزش ادراکشده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
-
رضایت مشتری
تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]
-
روش کیو
شناسایی چارچوب گفتمانی راهکارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]
-
رویکرد استراتژیک
شناسایی و تببین پیشایندها و پسایندهای نزدیک بینی مدیران در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
ز
-
زیرساختها
تأثیر الزامات اساسی رقابتپذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
ژ
-
ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان محور)
ارائه مدل مکانیابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) در صنعت خردهفروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
س
-
سرمایهگذاری مستقیم خارجی
تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]
-
سلامت و آموزش ابتدایی
تأثیر الزامات اساسی رقابتپذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
-
سلسله مراتبی فازی
شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
ش
-
شخصیت ادراکشده
تاثیر شخصیت ادراک شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به دفعات خرید با میانجیگری ارزشافزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
-
شرکت دانشبنیان
شناسایی و تببین پیشایندها و پسایندهای نزدیک بینی مدیران در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
-
شهرت نیروی فروش
تاثیر شخصیت ادراک شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به دفعات خرید با میانجیگری ارزشافزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
ص
-
صنعت بانکداری
طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیتهای پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانکهای فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
-
صنعت حمل و نقل
مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
-
صنعت خردهفروشی
ارائه مدل مکانیابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) در صنعت خردهفروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
ع
-
عدالت ادراک شده
تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]
-
عملکرد
تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
-
عملکرد بازاریابی بینالمللی
تأثیر الزامات اساسی رقابتپذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
-
عملکرد برند
تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژیهای جایگاهیابی شرکتها در کسبوکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
-
عوامل سیستمی و زیرساختی
مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
-
عوامل قابلیت سازمانی
مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
-
عوامل کلان سازمانی
مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
غ
-
غنای رسانه
طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
ف
-
فراترکیب
چرا کودکان مراکزخرید را ترک میکنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
-
فراترکیب
مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
-
فرصت ها و چالش ها
شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
-
فناوری
چرا کودکان مراکزخرید را ترک میکنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
-
فناوریاطلاعات
مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]
ق
-
قابلیتهای پویا
طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیتهای پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانکهای فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
-
قصد استراتژیک
بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]
-
قصدحمایت مصرف کننده
طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
ک
-
کارایی بازار
تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]
-
کسبوکارB2B
تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژیهای جایگاهیابی شرکتها در کسبوکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
-
کسبوکارهای B2B
شناسایی چارچوب گفتمانی راهکارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]
م
-
محیط اقتصاد کلان
تأثیر الزامات اساسی رقابتپذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
-
مدل ارزیابی استراتژی
مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
ارائه مدل مکانیابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) در صنعت خردهفروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
-
مدل سه شاخگی
ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیبشناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]
-
مدیریت روابط با مشتری
ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیبشناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]
-
مرکزخرید
چرا کودکان مراکزخرید را ترک میکنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
-
مزیت رقابتی
طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیتهای پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانکهای فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
-
مشتریان بانک
تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]
-
مطلع شدن
طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
-
مکانیابی بهینه
ارائه مدل مکانیابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور) در صنعت خردهفروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
ن
-
نام رنگ
ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاههای آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
-
نزدیکبینی
شناسایی و تببین پیشایندها و پسایندهای نزدیک بینی مدیران در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
-
نزدیکبینی زمانی
شناسایی و تببین پیشایندها و پسایندهای نزدیک بینی مدیران در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
-
نزدیکبینی فاصلهای
شناسایی و تببین پیشایندها و پسایندهای نزدیک بینی مدیران در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
-
نظریه داده بنیاد
ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 129-144]
-
نگرش به محصول
ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاههای آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
-
نهادها
تأثیر الزامات اساسی رقابتپذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
-
نوآوری محصول و خدمات
تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
-
نوسازیاستراتژیک
مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]
و
-
وفاداری مشتری
تاثیر ارزش ادراکشده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
ه
-
همکاری و رقابت
مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
-
هوش مصنوعی
شناسایی چارچوب گفتمانی راهکارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد