دوره و شماره: دوره 18، شماره 18، اسفند 1400 
مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب

صفحه 1-24

10.22070/cs.2023.17186.1270

علیرضا سلیمان مافی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدا... کردنائیج؛ بهمن حاجی پور


ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین

صفحه 110-128

10.22070/cs.2022.16401.1236

الناز پهلوانی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ روح اله زابلی؛ مریم خلیلی عراقی


چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب

صفحه 166-182

10.22070/cs.2022.16415.1237

مهدیه فناخسرو؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش